10 Eylül 2007

Taşınamamamamama

“Alo?”
“Ee boyron?”
“xxx nakliyat mı?”
“He, ama abi gelmedi dıha.”
“Ne zaman gelir acaba?”
“Noolduydu ki?”
“Şey, bizim bugün evi taşıyacaktınız da kamyon hala gelmedi. Onu soracaktık.”
“Allahallahkh. Nooldu ki aceba? He dur, abi girdi şimdi.”
“Alooğ?”
“Beyfendi ben şuyum, bugün bizim evi taşıyacaktınız, kamyon gelmedi hala.”
“Ya sormayın, sizin evi taşıyacak olan arkadaşlarla kamyon şöförü kavga etmiş. Gelmeyecekler. Yarın taşıyalım mı?”
“Nasıl yani?”
“Öyle valla. Kusura bakmayın. Ben size adam bulmaya çalışayım.”
“Nerden bulacaksınız pardon?”
“Eheh, buluruz biz.”
“Yok öyle rasgele adamla olur mu? Olmasın. Peki yarın taşınalım.”

Bahtsız mı?
Bedevi mi?
Kutup ayısı mı?
Çöldeydi, di mi?


Misocum, sakin, lütfen sakin ol. Hayır zenci bulmak neyi çözebilir ki? Lütfen canım, lütfen.


pıhhhhh

17 yorum:

uzay dedi ki...

misom bak ist.da fındıkzadeye diye denizliye giden esyalar biliyorum ben :) sen bak keyfine rahat ol..hepicigi olur mumucukk :***

kecilerin cobani dedi ki...

çüş artık. miso, nakliye sirketi var iyi bildigim (2 tasinmamizi onlar hallettiler) eger kafan kizip da istersen yardimci olabilirim.
ayagini sicak tut
kafani serin
cok dusunme derin

Sibel dedi ki...

allah kolaylıklar versin çok zor çok

Köşenin Delisi dedi ki...

haydaaaa nasıl yaaa :(( Ben yine işin içinden bunda da bi hayır vardır diyip çıkmaya çabalıcam...hay allah..

bi de...zenci?

Biyonikkedi dedi ki...

Şişşşş sakin sakin Miso,lütfen yaa,gelip geçecek.
Ayyy Miso yapmaa!Bırak o Bursa işi piçaaağı.Ayy kanırttı adamı,akıttı pekmezini aşayaaaa.
Ay eli kanlı Miso,ben bizim zenci biladerleri gönderivirirdim elini kana bulamak çözüm mü şimdi?

Herşey bi yana bu eğitimsiz zırcahil usta,işçi,kalfa,amele grubunun büyük bir çoğunluğu kompleks ve ezikliklerinden karşılarında okumamış ama okuyabilme ihtimali bulunan,okumamış ama okusaymış adam oluverirmiş görünümlü ve sen ben o gibi okumuş,adam gibi tipler görünce yaptıkları ve bildikleri tek silahtır bu:Oyalamak,işi savsaklamak,adam yerine koymamak.
Başkaca tatmin sanşları olmadığı için.

(Biliyom ayırtetmeden emekçi kardeşlere pis daldım ama taşındığımız günler aklıma geldi birden.Kan mı?Beynimde.Biraz önce sıçradı)DeliKediManyakBiyo

gülçin dedi ki...

sevgili miso,

ona öööle demezler.

"çölde su arasam ütü bulurum, voltran'ı oluştursak poposu olurum" diyebilirler. ben ilk duyduğumda ahanda beni anlatıyor demiştim bu lafa, bi benim üzerimde kara bulut var bi bana yağmur yağıyor sanırdım o zamanlar. lütfen üzülme, geçecek.

miso dedi ki...

Sevgili Uzay,
Şaka di mi, Fındıkzade'ye deyip de Denizli'ye giden eşyaları söylüyorum:) Annneeee, bırrr :)

Çobanım,
Çok sağol ama bu adamlar yarın gelecekler. Yani öyle dediler. 7.30'da geleceklermiş inşallah. Gelmezlerse kesecem.

Sibelcim,
Çok sağol ama pek kolaylık olmadı şimdiye kadar. Bundan sonrasını verse bari :)

Delicim,
Canımsın. Akşam akşam güldüm valla. Demek anlamadın sen zenciyi? Canıma bak ya :) heheh

Biyonik kedicim,
Yok o kadar olmadım ama arifesindeyim galiba. Hıyar bunlar yahu, isim de emekçi tabi.

Sevgili Gülçin,
Süper olmuş laf. Voltran uzvuna da bittim. Dur bakalım, geçecek inşallah.

marruu

Köşenin Delisi dedi ki...

pişt pişt...gelmezlerse kesicem demişsin ama...gelmezlerse nasıl kesicen nihihihi

diagonel dedi ki...

mişooo sen çek ellerini bakimm .... sen git sınavlara okumlara falan benim tanıdığım sağlam bir kasap varrr...

ne olsa keser biçer temizler ...

takam kafanı o kısmı biz hallederiz sen sinirlerini yatıştır canım yaa geçecek azıcıkın kaldı.....

ucundan açık...
:D

ekmekcikiz dedi ki...

Umarım ve dilerim, yazıyı okuyup, bu yorumu yazdığım saatlerde taşınma başlamış olsun.
Ha gayret, geçiyor.
:))

endiseliperi dedi ki...

kolay gelsin miso'cuğum. şu an taşınıyor olmalısın:)

Adsız dedi ki...

Ya yorumlarına çok gülüyoruz(köşe elifteki yorumuna koptuk resmen,ağzımızda sakız oldu) (varsa eğer) blogu nasıldır diye bizlerde biyonikedinin blogunu okumak istiyoruz lütfen lütfen lütfen.Biyonikkedi blog yapsın varsada blogunu açsın kampanyasımı yapalım ?Hadi yaa lütfen......

Adsız dedi ki...

Endişeli Peri de blogunu yeniden açsın.Lütfen Lütfen Lütfen

figen dedi ki...

koptum ya ama bizim taşınma hikayelerimizde senden aşağı kalır değil.bu şirketlerin en iyiside orta halliside aynı birde yok sigortalı yok güvenilir herşeyi toplarlar falan derler şuna bak be yok şöförle kavga etmişlerde! bahaneleride eğlencelikmiş,yeni adam yerine şöför bulsalardı.voltranın olayıda süpermiş türk zekası her yerde çalışıyor:))ben bu satırları yazarkene sen yeni evinde çay içiyorsundur inşallah!!!

elektra dedi ki...

hahahahahah, miso kedim, hakan ve ben, o bahtsız bedeviye platonik aşk besleyen kutup ayısına isim bile takmıştık bir zamanlar. adı norman bizim için. onunla barışmanın bir yolu olarak son bulduğumuz çözüm, hakan'ın pazusuna yaptırarak ölümsüzleştireceği norman. bakalım, bunu yapınca bizden elini eteğini keserse norman, bir çözüm olarak size de öneririz:))))

elektra dedi ki...

bu arada o hahahahah gülüşüm ne itici olmuş yahu... kendimi suzan avcı gibi hissettim. en içten dileklerimle geçmiş olsun ve de kolay gelsin miso kedim. umarım şu anda yeni evinde ilk rüyanı görüyorsundur:)


not: suzan avcı gülüşüme ilk tepkiyi kelime doğrulama zımbırtısı verdi yine. aşağıda beni 8 harflik bir eziyet bekliyor. vira bismillah, başlıyorum doğrulamaya...

Aklımdakiler... dedi ki...

Siz yine sakin davranmışsınız, ben telefondan uçabilirdim adamların üzerine.. Şaka bir yana ben de 4 yılda 5 ev taşıdım ve çok iyi referansı olan bir taşımacılık şirketi biliyorum ama ben bunu yazana kadar siz taşınmış olmalısınız... kolay gelsin, kolay gelsin....filiz.