17 Aralık 2006

Doktor Raporu

"Beyefendi iyi günler, ben bugün xxx uçağınızla xxx'e uçacağım. Yalnız bir sorunum var; ben yürüme özürlüyüm. Havaalanında bana bir tekerlekli sandalye ayarlayabilir misiniz?"
(Ben de o sırada içeride Ilgaz'la oyalanıyorum. Babam karşıdakini dinledikten sonra şöyle devam etti)
"Abim, üç saat sonra uçak kalkacak, bugün pazar, ben nereden doktor raporu bulayım şimdi size?"
---
"Benim bir bacağım yok, bunu size gösterebilirim, doktor raporuna ne gerek var? Zaten ben de doktorum."
Ben artık lafın bitmesini beklemedim ve babamın yanına gittim. Ilgaz benim yay gibi gerildiğimi farketmiş, gözlerini bana dikmiş, çıt çıkarmadan duruyor.
"Hay allah, kesildi," dedi babam.
"Ver babacım o telefonu sen bana," dedim ve içeri gittim. Aradığımız numara Atlas Jet'in call center'ı (ya pardon, bunun Türkçe'sini bilmiyorum) Bu sefer bir bayan çıktı telefona. Ben olayı tekrar izah ettim ve anlayış göstermesini bekledim. "Ama hanfendi, doktor raporu olmadan tekerlekli sandalye..."
"Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? Adamın bir bacağı yok, bunu görmek için pantolonuna bakmanız yeterli, doktor raporunu ne yapacaksınız?"
"Ama hanfendi.."
Hanfendiyi de, seni de, sülalenizi de (allahım niye erkek değilim? Hiç olmazsa belli zamanlarda?) "Siz bana Esenboğa numaranızı verir misiniz?"
"xxx..."
İyi günler bile demedim. Haketmedi zaten embesil. İyi günler ben Sibel, nasıl yardımcı olabilirim demekle olmuyor bu işler. O ezber laflar adamın yüzünde asılı kalıveriyor işte böyle. Esenboğa'yı aradım ve bu gerzeklerin dediği hiç bir şeyi demediler. Sadece biraz erken gitmemiz gerektiğini söylediler, o da işlemlerde öncelik tanımak içinmiş.
Şimdi bu call center'daki tiplerin uyuzluğu mu, yoksa firma zevzekliği mi bilemedim. O insanlara ait bir şey olsa hepsi aynı şekilde konuşmaz gibi geldi bana. E firma zevzekliği olsa Esenboğa'daki tipler nasıl oldu da böyle hemen yardımcı oldular, onu anlayamadım.
Babacım on kere "ben yürüme özürlüyüm, yardıma ihtiyacım var," demek zorunda kaldı, ona yanarım. Bunu bize bir kere bile söylememiş adamı zkindirik bir durum elli kere söylemek zorunda bıraktı. Yüzü düştü. Ne hakla yahu, ne hakla?
İllet olmuş miso

4 yorum:

figen dedi ki...

hay sizin raporunuza! .onlardan da orda çalışmaya uygun zeka raporu istemek lazım.

NaKHaR dedi ki...

figeninde dediği gibi zeka raporu istenmesi gerekiyor tabii papağan gibi ezber yapıp ben dıdının dıdısı nasıl yardımcı olabilirimden önce bilgi donanımı olması lazım...

prosedürler işlemesi gerektiği yerde değil işlemesi zor olan yerlerde maalesef daha fazla kasıyorlar...

kasıla kasıla demesini biliyor ya atlas jet "doluluk oranında birinciyiz" tıklım tıklım dolsa nolur saygılı elemanlarınız olmadıktan sonra... /:(

"aLiKaYHaN" dedi ki...

Artık Ne kadar işe yarar bilmiyorum ama ben de üzüntüMü belirtMek istedim Miso. Bir de aklıma şöyle bir şey geldi. Tam bu adreste AtlasJet hakkında sikayetvar.com'a yapılmış şikayetler var. Siz de istersen üye olup buraya bu konuyla ilgili bir şeyler yazabilirsiniz. İsterseniz tabi.

Sevgiler.

miso dedi ki...

BİR DE DEVAMINI OKUYUN ALLAH AŞKINA. EMBESİLLER ORDUSU YÜRÜYÜNN, KİM TUTAR SİZİ!!!