14 Aralık 2006

Öfke ve Migren

Öfke migreni azdırıyor; öfkelenmeyelim canım kardeşim. Bugün (12 Aralık'da aslında) aniden gelip vuran dalgadan sonra 2 ağrı kesici almama rağmen ancak 2 saat sonra kendime geldim. Kendime geldiğimde de reçel gibiydim; ağrı kesicilerin böyle bir etkisi var üzerimde :( Aynı öğretmenler odasında çalıştığım bir arkadaşla yaşadığım gerilimden sonra (gerilim dediğim de birbirimize resmen çemkirdik, ayy ne ayıp) kafamda zaten bir kaç saattir var olan vızıltı yerini gümbür gümbür bir migren ağrısına bıraktı. "Gümbür gümbür" ikilemesi tesdüfi değil; migreni olanlar bilir, benim de kafatasımın içnde her ne varsa (hepsi beyin olamaz, bu kadar büyük bir beynim olması imkansız, di mi Albert?) o anda dışarı çıkmak için duvarları zorlayıp durdu. Bu kadar azdığı zaman kendisini asla yalnız bırakmayan mide bulantısıyla birlikte tabi. Bir de gözlerim gitmek istedi çok. Çok enteresan, gerçekten de gözlerim çıkacak gibi hissediyorum. Bir de şaşı bakıyormuşum gibi geliyor. Hafif bir görüntü bulanıklığı oluyor.
Menapozda geçer dediler; yuh dedim. Nasıl olsa çocuğum da var, takımların bana lazım olan kısımları dışındakileri aldırsam mı acaba? Diğerlerinin yokluğunu kimse anlamaz nasıl olsa :)

8 yorum:

Elif dedi ki...

Şimdi sen beni ciddi almıcan ama ben söylicem yine de :) Yogaaaaaa... insanı acaip sakinleştiriyo, kafasını rahatlatıyo, ve de sağlık üzerindeki olumlu etkileri ispatlanmış durumda (zira doğu memleketlerinde modern tıbba alternetif olarak hala kullanılıyor ve modern tıp öncesinde de kullanılıyormuş). Bak ben tez zamanda hamilelik yogasına başlamayı planlıyorum... yoga yaptığın o bir saat-yarım saat-20 dakika (na kadar zamanın varsa) insanı öyle bi kendiyle bırakıyo ki...ama normalde kendinle kaldığında kafanda uçuşan düşünceler yüzünden daha da delirirsin ya..bunda hiç öyle olmuyo, bi saat mi yaptın, o bi saat tek odak noktan bedenin ve kendin oluyo :)) bööle...

miso dedi ki...

mersi mersi. O zaman tez zamanda yoga CDsini bana da çek lütfen, olur mu? :)

Elif dedi ki...

olar :D ama bi şartla...benim yanımda yapacaksın, seni o dingin ve huzurlu halde görmem şaaaarttt nihohahahahaha... :))))

"aLiKaYHaN" dedi ki...

:) Ben de "Miso Yoga Yapıyor", "Miso'yla Yoga Saati" CDlerini istiyorum o zaman, lütfen kaydetmeyi unutmayın o görüntüleri. :)

miso dedi ki...

valla bravo. ya siz beni kaç dakika hareketsiz gördünüz de yoga kaydı istiyorsunuz? Maksimum 5 dakika hareket etmeden durabilen bir insan olarak bunu yapabileceğimi pek sanmıyorum ben :( Ama elifcim sen yine de CDleri getir bakalım, belki eğlencelik çıkar diğerlerine de :)

figen dedi ki...

yoga için kafayı boşaltmak lazım zaten kafa boşaltabilen insanında yogaya falan ihtiyacı kalmaz.ben denedim yoga sırasında sakin kafayla daha çok düşünüp takıyorsun her şeyi ve yoga sonrası daha beter ağrılar oluşuyor...

miso dedi ki...

işte budur, ben de şüphelerimi teyit edecek birilerini arıyordum. Teşekkürler Figen. Zaten bu alikayhan da benimle dalga geçmek için repertuartını zenginleştirmek amacıyla istiyor CDlerimi.

"aLiKaYHaN" dedi ki...

hiftira!