10 Ağustos 2007

Dönüm noktaları

İnsan hayatında dönüm noktaları nelerdir? Veya bu dönüm noktalarını neler oluşturur?

Galiba en önemli dönüm noktaları bir duvara çarpmanızı sağlayan şeyler. Bir şeylere başlamak örneğin... Tıpkı benim bir ilişki bitirmek amacıyla dört tercih yapıp üçünü İstanbul'da yapmam. Ve ikinci tercihimi kazanmam... (Yanlış anlaşılmasın, bahsettiğim zaman çoook çok önceye denk geliyor) :))))

İçimde bir his var. Yeni bir sayfa hissi. Bildiğim bir kokuyu alıyorum sanki. Ve bunu asla ama asla kurtulmak diye tanımlamam. Ama yeni bir şeylerin başlangıcını hissediyorum. Bir yandan da inanılmaz bir hüzün. Hep ağlatmak isteyen...

Altından kalkabilecek misin misooo? Sana söylüyorum, yapabilecek misin? Bilmiyorum. Dur bir dakika... Sarhoşum şu anda, net cevap veremem. Bir litre su içmem, bir çok kez tuvalete gitmem lazım. Ama altından kalkarım, evet evet, şimdiye kadar yapabildim sonuçta, şimdi niye olmasın?

En azından deneyeceğim. Bu da geçecek.

Biliyorum.

marruu

10 yorum:

Elif Derviş dedi ki...

noluyoruz misom? :) Beş kere falan okudum herhalde bir ipucu yakalar mıyım diye...

Olasılıklar:
1) Hamilesin (!!!!! şakaaaaaa)
2) Kemana tekrar ve bu sefer ciddi başlıyorsun?
3)Afrika'ya çitalarla yuvarlanmaya gidiyorsun :P
4)hımmmm...bu bana kalsın...

Hem yeni bir sayfa demişsin, hem "bu da geçecek"...kafam karıştı... karışmalı mı, karışacak mı, seninki karışık mı, tam karışık mı?

Söylersin bana di mi o cin kafanda neler olup bittiğini... bak meraktan yaptığım iki satır çeviriyi de yapamam ona göre!!

Yazıyı marruu diye bitirdiğine göre kötü bir şey yok diye algılıyorum...mu? Email oluuuu, telefon oluuuu, posta güvercini oluuuu .... okuyabilir miyim o yeni sayfayı?

Not: Belirtmek isterim, ben sarhoş değilim, gayet ayığım, bildiğin gibi benim normal halim bu :)

kecilerin cobani dedi ki...

misocum,
dört başı mamur bir kripto kullanmış olsan da:
ayıkken de aynı şeyleri aynı tonda yazabiliyorsan, eminim ki yapabilirsin.
yardım icin burdayim
sevgiler

miso dedi ki...

Delicim ve Çobancım,

Bazı şeyleri tanımlayamıyorum. Özellikle de evdeki bazı şeyleri. Tanımlarsam çıkmaz sokağın sonundaki duvara toslayacağım gibi geliyor. Bunu da yaşamak istemiyorum. Galiba kendini korumakla ilgili bir şey. Bu yazı da içimdeki o pır pırın iyiye gidebileceğine dair bir yazıydı. Kötü bir şey yok yani. Dün iyiydim, içmek iyi geldi.

Ama kötü bir şeyler olmasından da korkmuyor değilim.

marruu
pıhh değil :)

Adsız dedi ki...

mişocum yazdığın şeyler bana tanıdık geldi nedense hani benim evin tadilatından tutta öss sınavına kadar geçirdiğim evre gibiydi sanki


haa bu arada bendeki sonuçlar;
evin tadilatı bitti şimdi sefasını sürüyorum...
ossyi kazandım terecihimi yaptım kayıt için gün sayıyorum...
iş başvurum kabul edildi pazartesi yeni bir işim olacak ...



demekki neymiş yeni sayfalar iyiymiş güzelmiş temizmiş...


tüm güzellikler yeni sayfanda toplansın dileğimle...

gaykedi dedi ki...

himm yoksa yoksa....hay allah yaa, o olasılık mı acaba! ama o olasılık ile ilgili hiç ipucu vermedin ki bugüne kadar yazılarınla!

her neyse hayat senin hayatın canım tepe tepe kullan, bize aldığın kararlarda sana sadece destek olmak düşer, seni sefiyos yanındayıs, her ne menem bir kararsa bu :)

miso dedi ki...

Diagonelcim,
İyi dileklerin için çok teşekkürler. Senin adına çok sevindim, inan. Umarım ben de aynı potadayımdır.

Sevgili gaykedi,
"Eh be miso, bu kadar gizemli yazarsan ben de sana bir o kadar gizemli yazarım" gibi olmuş yazın. Haketmiş bu miso:) Destek ve sevginiz için teşekkürler efendim. Biz de sizi seviyoruz :))

marruu

elektra dedi ki...

miso kedim, bak şimdi en uçuk tahmini yazıyorum.
ustalara kızdın, bu yazıyı yazdın ve akabinde aldın eline en irisinden bir balyoz, evdeki duvarları ortadan kaldırıp yekpare bir ev yaptın:P
bildim mi?
aslında ferahlık yaratır sanki:P

Adsız dedi ki...

Sen bizi birakma da, tebdil'i mekan falan derken!

www.elifsavas.com/blog

miso dedi ki...

Sevgili elektra,
İçimden geçenleri yazmışsın, ama eksik kalmış. O balyozu alıp adamlara dalasım var aslında. Ve fekat bu iş için fazla kibarım :) Hala da ay sonuna bitecek diyor tipler. Ayıp yahu!

Elifcim,
Hiç merak etme. Gidecek yerim bile yok ki :( (Bööööhhh, çok acıklı oldu)

marruu

Adsız dedi ki...

Yeni sayfa, beyaz bi sayfadır. O beyazı doldurabilmek var bir de...

Neyse neyse... Siz bana bakmayın.


(Metin-thePoor bilinmeyen bir gezegene gitti, ne zaman döner tanrı bilir. Ben varım şimdilik. loverisloser.wordpress.com diye bi yerdeyim.)